Czy można sprzedać mieszkanie na Facebooku? To możliwe! Facebook to nie tylko portal społecznościowy, ale także bardzo zaawansowana platforma reklamowa, czy miejsce do wystawiania ogłoszeń. Jak się za to zabrać i czy jest to możliwe nie posiadając firmowego fanpage’a?

Poniżej przedstawiamy cztery podstawowe możliwości, które możemy wykorzystać żeby sprzedać mieszkanie na Facebooku.

1. Grupy sprzedażowe

W każdym mieście działa co najmniej kilka grup sprzedażowych. Jedne z nich są o tematyce ogólnej, ale niektóre zajmują się typowo wynajmem czy sprzedażą nieruchomości. Żeby do nich dołączyć przeważnie nie trzeba spełniać żadnych wymogów, należy jedynie przeczytać regulamin grupy. To świetny sposób na darmową reklamę. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że wiele osób wykorzystuje ten kanał komunikacji i istnieje możliwość, że nie będzie to skuteczne. Nowe posty pojawiają się cały czas, dlatego nasza oferta może bardzo szybko stracić pozycje. To z kolei sprawi, że może zostać nie zauważona.

2. Post na prywatnym profilu.

Istnieje dosyć spora szansa, że ktoś z naszych znajomych poszukuje akurat mieszkania do kupienia. Umieszczenie posta na swoim prywatnym profilu jest zatem bardzo dobrym pomysłem. Możemy także poprosić innych o udostępnienie go na swojej tablicy – w ten sposób szybko poszerzymy zasięgi odbiorców. Należy pamiętać jednak, że tworzenie postów na własnym profilu posiada pewne ograniczenia – nie możemy takiego posta reklamować, ma on ograniczony edytor i pewnie w większości trafimy nim do przypadkowej grupy docelowej, która wcale nie szuka nieruchomości.

Chcesz mieć dostęp do zaawansowanych funkcji Facebooka?

Skontaktuj się z nami! Specjalizujemy się także w kompleksowej obsłudze online. Od 10 lat zajmujemy się sprzedażą nieruchomości w Gdyni. Znamy doskonale specyfikę lokalnego rynku. Potrafimy właściwie wycenić nieruchomość i doskonale przygotować ofertę. Masz pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy.

Nasza propozycja

3. Firmowy fanpage na Facebooku

Biuro nieruchomości, które profesjonalnie prowadzi swoje działania marketingowe w przestrzeni social media ma dobrze działający fanpage. Firmowy fanpage daje bardzo wiele możliwości sprzedaży. Przede wszystkim, odbiorcy którzy go obserwują są zdefiniowaną grupą docelową – obserwują go, bo chcą kupić nieruchomość. To automatycznie daje przewagę i może szybko wygenerować sprzedaż. Dodatkowo posty mają rozbudowany tryb edycji co przekuwa się na atrkacyjność oferty. Dodatkowo dobrze prowadzony fanpage wzbudza większe zaufanie, a to powoduje, że klienci chętniej kupią nieruchomość ze sprawdzonego źródła.

4. Reklamy

Najważniejszym udogodnieniem z jakiego korzystają firmowe profile na Facebooku jest funkcja Menadżer Reklam. To tam biura nieruchomości, które dbają o nowoczesność swoich usług, mogą promować w płatny sposób oferty nieruchomości. Należy zwrócić uwagę, że jest to sposób dzięki któremu możemy precyzyjnie dotrzeć tylko do tych odbiorców na którym nam zależy. Istnieje możliwość wybrania przedziału wiekowego odbiorców, ich zainteresowań, lokalizacji i wielu innych parameterów.

Karolina Magda

Specjalistka od nowoczesnego marketingu i nowych mediów.

Poznaj nas